Showroom tijdelijk gesloten
Om de verspreiding van Omikron te vertragen heeft de overheid besloten om Nederland in Lockdown te doen.
Dit betekent dat onze winkel ook niet open mag. Wel proberen wij zoveel mogelijk met u mee te denken om u toch van dienst te kunnen zijn. Stof of leer stalen kunnen bijvoorbeeld opgestuurd of afgehaald worden. Bestellingen kunnen online of telefonisch geplaatst worden en heeft u toch nog een vraag, bel ons dan en wij proberen een passende oplossing te vinden.

Alleen geopend voor het afhalen van bestellingen
Plaats je bestelling op afstand
Zie onderstaande contactgegevens voor het plaatsen van je bestelling online of telefonisch.
Zie onderstaande contactgegevens voor het plaatsen van je bestelling online of telefonisch.
Bevestiging met tijdslot
Zodra wij de bestelling klaar hebben staan zullen wij in overleg een afspraak maken wanneer je de bestelling kunt ophalen.
Zodra wij de bestelling klaar hebben staan zullen wij in overleg een afspraak maken wanneer je de bestelling kunt ophalen.
Veilig en vlot afhalen
Je ontvangt vooraf alle praktische informatie voor het veilig en vlot afhalen van de bestelling aan de winkeldeur.
Je ontvangt vooraf alle praktische informatie voor het veilig en vlot afhalen van de bestelling aan de winkeldeur.
Kom alleen en zonder klachten
Kom in je eentje de bestelling ophalen. Alleen als je klachtenvrij bent, kan de bestelling worden afgehaald.
Betaal online of contactloos
Betalen doe je thuis vooraf, achteraf of (contactloos) met de pin bij het afhalen.
Betalen doe je thuis vooraf, achteraf of (contactloos) met de pin bij het afhalen.
Afhalen van stalenboeken
Heeft u interesse in een van onze meubels en wilt u graag stalenboeken bekijken, plan dan een afspraak in en wij zorgen dat er stalenboeken voor u klaar liggen!
U kunt na het kijken van een datum en tijdstip bij de opmerkingen aangeven wat voor voorkeur u heeft qua stalenboeken.
Bezorging van bestellingen
Bestelde meubels en online bestellingen bezorgen wij gewoon netjes aan huis.
Wij vinden de gezondheid en veiligheid van onze klanten en medewerkers heel belangrijk en volgen hierin de RIVM richtlijnen:
- Geef de bezorger(s) extra veel ruimte tijdens de bezorging (minimaal 3 meter).
- Wij vragen u bij (lichte) klachten of twijfel de bezorgafspraak te verzetten naar een ander moment.
- Wij treffen extra hygiëne maatregelen voor onze bezorgers.
- Betalen van reeds geplaatste orders is alleen mogelijk vooraf via internet bankieren, wij nemen geen contant geld aan.
- Onze bezorgers dragen bij levering van de meubels een mondkapje.