Orderstatus

Orderstatus

Het is bijna zover! Binnenkort gaan wij met uw meubel(s) aan de slag! Allereerst willen wij u nogmaals bedanken voor uw vertrouwen in ons bedrijf.

Op deze pagina willen wij u graag informeren over de status van uw bestelling. Daarnaast willen wij u graag nog even wijzen op een aantal punten.
Heeft u na het lezen van deze pagina nog vragen, bel of mail ons dan gerust. Wij helpen u graag verder!

Hoe nu verder?

Kort na het ontvangen van uw opdracht hebben wij de benodigde materialen bij onze leveranciers besteld. Deze zijn inmiddels bij ons binnen gekomen en gecontroleerd.

Nog heel even geduld en dan is het eindelijk zover! Eén van onze vakkundige stoffeerders zal binnenkort met uw meubel(s) aan de slag gaan.
Uw bestelde meubel(s) zal dan uit ons magazijn naar ons atelier gebracht worden, de bekledingsmaterialen zullen uit de stelling gehaald worden en de bijbehorende kleur garen zal erbij gezocht worden. Uiteraard zal er tijdens het werkproces gekeken worden naar de vulling.

All in House service

Kent u ons All in House service al? Het All in House systeem is het service en garantieplan dat wij aanbieden namens Oranje Furniture Service Concepts en kan alleen worden verstrekt bij aanschaf van een nieuw of refurbished meubel en vóór de aflevering van het meubel.

Standaard heeft u 2 jaar CBW-garantie bij uw aankoop. All In House Service is een aanvullend full-service programma voor nieuwe/refurbished zitmeubelen van textiel, leder of lederlook. Daarbij biedt All In House Service een oplossing bij veel problemen die normaliter niet onder de garantie vallen. Denk hierbij aan vlekken, constructieproblemen of beschadigingen.

Na registratie ontvangt u een op naam geregistreerd “All in House Service certificaat”. Met dit certificaat kunt u maar liefst 5 jaar een beroep doen op de All in House Service.
Indien zich gedurende de serviceperiode van 5 jaar calamiteiten met het meubel voordoen staat het Service Centre van Oranje volledig tot uw beschikking. Zij zullen u met raad en daad terzijde staan. Waar nodig schakelen zij één van hun meubelservice specialisten in zodat uw meubel gratis hersteld wordt zonder voorrijkosten of andere kosten.
U vindt de contactgegevens op uw All in House Service certificaat.

De service is bedoeld voor meubelen die particulier gebruikt worden. Voor projectmatige en/of commerciële doeleinden dient u (in overleg) schriftelijke toestemming te verkrijgen.

Bekijk hier de folder voor meer informatie. Heeft u na het lezen van de folder nog vragen of interesse in dit full-service programma bel ons dan op 0341-552570 of stuur een mail naar info@klavermodernwonen.nl.

Als uw bestelling gereed is

In de week dat wij met uw bestelling aan de gang gaan controleren wij direct of u deze komt afhalen of dat wij deze mogen komen bezorgen.

Als u uw bestelling komt afhalen

Aan het eind van de geplande week krijgt u van ons een mail. In deze mail vindt u informatie over de afhaalmogelijkheden, de tijd waarop het klaar staat en de factuur. De factuur mag u van te voren betalen via internet bankieren. Uiteraard kunt u de factuur ook voldoen per pin of contant in onze showroom op het moment dat u uw bestelling komt afhalen.

Komen wij bezorgen?

Als wij uw bestelling komen bezorgen dan ontvangt u op donderdagochtend een mail met daarin informatie over de bezorging. Daarnaast kunt u in deze mail een tijdsindicatie vinden van wanneer u onze bezorger(s) kunt verwachten. In een aparte mail ontvangt u de factuur. De factuur mag u van te voren betalen via internet bankieren of op het moment dat wij bij u aan de deur staan. Het laten zien van een overschrijvingsbewijs is hierbij voldoende. Uiteraard kunt u het bedrag ook contant voldoen aan onze bezorger. Let op! Onze bezorgers zijn niet in het bezit van een mobiele pinapparaat.

 

Afsluitend

Graag willen wij u alvast heel veel zitplezier wensen met uw meubel(s). Wij hopen dat alles naar tevredenheid is gelopen. Mocht er onverhoopt toch iets niet naar wens zijn, dan horen wij dat graag! Wij leveren graag kwaliteit en willen het dan graag voor u oplossen!

In de komende periode zult u een uitnodiging ontvangen van Klantenvertellen; een online klantbeoordelingssysteem. Wij zouden het zeer op prijs stellen als wij dan nog één keer 2 minuten van uw tijd zouden mogen stelen voor het invullen van een beoordeling. Uw feedback helpt ons verder ontwikkelen.