Op werkdagen vóór 16:00 besteld volgende dag in huis

Persoonlijk advies

2 jaar garantie

Veelgestelde vragen

Showoom & Webshop

Heeft Klaver Modern Wonen ook een fysieke winkel?

Jazeker! Onze showroom is gevestigd in Ermelo aan de Mariënhoef 5, nabij de A28. In onze 750 m2 grootte showroom vindt u een grote collectie aan nieuwe en refurbished designmeubelen. Daarnaast vindt u in onze showroom ook woonaccessoires, houten meubels en designverlichting.

Is alles uit de webshop ook in de winkel te zien?

Alle refurbished meubelen zijn in onze showroom te vinden! Helaas is het voor ons niet mogelijk om alle woonaccessoires en meubels van de merken Artifort en Dutch Originals in onze showroom te plaatsen. Uiteraard vindt u er wel een uitgebreide collectie. Wanneer u voor een specifiek product langs wilt komen doet u er goed aan om van te voren even te bellen op telefoonnummer 0341-552570.

Kan ik gemakkelijk parkeerruimte vinden bij uw showroom?

Naast onze showroom kunt u op diverse plaatsen gemakkelijk en gratis parkeren.

Verzending & levertijd

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

De bezorging van uw bestelling wordt gedaan door PostNL. Bij bestelling van een meubel wordt deze meestal door onze eigen bezorgservice bij u bezorgt. In overleg wordt er dan een bezorgafspraak gemaakt, deze zal vaak op zaterdag zijn. Wij hebben wisselende levertijden. De levertijd van een product staat aangegeven bij het desbetreffende product.

Wat zijn de Bezorgtarieven binnen Nederland ? (m.u.v. waddeneilanden)

Wij hanteren verschillende tarieven voor de bezorging van uw bestelling. Hieronder vind u een overzicht per tarief per productgroep. Uiteraard kunt u ook altijd uw bestelling gratis bij ons komen afhalen in onze showroom in Ermelo.

€ 4,95 bezorgkosten
Bijzettafels hout/staal
Bureaulampen
Kapstokken wand
Lectuurbakken
Onderdelen
Paraplubakken

€ 19,95 bezorgkosten door eigen bezorgservice
Bijzettafels glas
Eetkamerstoelen
Hockers
Kapstokken staand
Salontafels

€ 69,95 bezorgkosten door eigen bezorgservice
Banken
Eettafels
Fauteuils

Ik heb per ongeluk afhalen geselecteerd in plaats van verzenden, wat nu?

Hiervoor hebben wij een speciaal artikel aangemaakt genaamd: verzendkosten. Als u deze ‘besteld’ dan koppelen wij deze aan uw order.

Kan mijn bestelling ook in het buitenland bezorgd worden?

Uiteraard kunnen wij ook in het buitenland leveren. Afhankelijk van het land, de grootte en het gewicht van het pakket moeten de verzendkosten worden berekend. Wij raden u aan om van te voren even contact met ons op te nemen. Dit kan per e-mail: klantenservice@klavermodernwonen.nl of op telefoonnummer 0341-552570.

Hoe weet ik zeker dat bestellen bij Klaver Modern Wonen veilig is?

Wij zijn CBW-erkend. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die de consument extra goed beschermen. Deze zijn in samenwerking met de Consumentenbond opgesteld. Hierin zijn alle regels opgenomen die voor u van belang zijn bij uw aankoop, ten aanzien van aanbetaling, levertijd, levering, betaling, vervoer, garantie enzovoort. CBW-erkende winkels bieden meer zekerheid dan andere woonwinkels, want ze hanteren een erkenningsregeling met drie garanties. Bijvoorbeeld op het gebied van veilig aanbetalen. Wanneer een winkel failliet gaat, dan bent u uw geld niet kwijt. Ook bieden CBW-erkende winkels een extra goede productgarantie. Gaat er toch nog iets mis, dan kunt u uw klacht voorleggen aan een onafhankelijke geschillencommissie, met de zekerheid dat er voor een passende oplossing wordt gezorgd. Bekijk hier de algemene voorwaarden.

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die heeft ervaren. Toch vragen wij u vriendelijk om de klacht schriftelijk aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail of reguliere post. Eén van onze medewerkers van de afdeling verkoop zal de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

info@klavermodernwonen.nl
Klaver Modern Wonen
Mariënhoef 5
3851 ST Ermelo

Na ontvangst van de klacht ontvangt u van ons een ontvangstbevestiging. Wij zullen de klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht er meer tijd nodig zijn, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Onze website maakt gebruik van cookies en verzamelt daarmee informatie over uw bezoek om onze website te verbeteren (door te analyseren), u Social Media berichten en relevante advertenties te tonen. Zie onze Privacy beleid pagina voor meer details of ga akkoord door op de knop 'Accepteren' te klikken.

Cookie instellingen

Hieronder kunt u kiezen welke soorten cookies u op deze website toestaat. Klik op de knop "Cookie-instellingen opslaan" om uw keuze toe te passen.

FunctioneelOnze website maakt gebruik van functionele cookies. Deze cookies zijn nodig om onze website te laten werken.

AnalytischOnze website maakt gebruik van analytische cookies om het mogelijk te maken onze website te analyseren en te optimaliseren voor o.a. de bruikbaarheid.

Sociale mediaOnze website plaatst cookies voor sociale media om u inhoud van derden te laten zien, zoals YouTube en FaceBook. Deze cookies kunnen uw persoonlijke gegevens volgen.

AdverterenOnze website plaatst advertentiecookies om u advertenties van derden te laten zien op basis van uw interesses. Deze cookies kunnen uw persoonlijke gegevens volgen.

AndersOnze website plaatst cookies van derden van andere diensten van derden die geen analytische, sociale media of advertenties zijn.