Op werkdagen vóór 16:00 besteld volgende dag in huis

Persoonlijk advies

Klanten beoordelen ons met een 8,9!
Zaterdag 31 december is onze showroom gesloten.

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Showoom & Webshop

Ja Klaver heeft een fysieke winkel. In onze bijna 1000 m2 grootte showroom vindt u design meubels van uiteenlopende merken

Alle refurbished meubelen zijn in onze showroom te vinden! Helaas is het voor ons niet mogelijk om alle woonaccessoires en meubels van de merken Artifort en Dutch Originals in onze showroom te plaatsen. Uiteraard vindt u er wel een uitgebreide collectie. Wanneer u voor een specifiek product langs wilt komen doet u er goed aan om van te voren even te bellen op telefoonnummer 0341-552570.

Naast onze showroom kunt u op diverse plaatsen gemakkelijk en gratis parkeren.

Verzending & levertijd

De bezorging van uw bestelling wordt gedaan door PostNL. Bij bestelling van een meubel wordt deze meestal door onze eigen bezorgservice bij u bezorgt. In overleg wordt er dan een bezorgafspraak gemaakt, deze zal vaak op zaterdag zijn. Wij hebben wisselende levertijden. De levertijd van een product staat aangegeven bij het desbetreffende product.

Wij hanteren verschillende tarieven voor de bezorging van uw bestelling. Hieronder vind u een overzicht per tarief per productgroep. Uiteraard kunt u ook altijd uw bestelling gratis bij ons komen afhalen in onze showroom in Ermelo.

€ 6,95 bezorgkosten
Bijzettafels hout/staal
Bureaulampen
Kapstokken wand
Lectuurbakken
Onderdelen
Paraplubakken

€ 29,95 bezorgkosten door eigen bezorgservice
Bijzettafels glas
Eetkamerstoelen
Hockers
Kapstokken staand
Salontafels

€ 79,95 bezorgkosten door eigen bezorgservice
Banken
Eettafels
Fauteuils

Hiervoor hebben wij een speciaal artikel aangemaakt genaamd: verzendkosten. Als u deze ‘besteld’ dan koppelen wij deze aan uw order.

Uiteraard kunnen wij ook in het buitenland leveren. Afhankelijk van het land, de grootte en het gewicht van het pakket moeten de verzendkosten worden berekend. Wij raden u aan om van te voren even contact met ons op te nemen. Dit kan per e-mail: klantenservice@klavermodernwonen.nl of op telefoonnummer 0341-552570.

Wij zijn CBW-erkend. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die de consument extra goed beschermen. Deze zijn in samenwerking met de Consumentenbond opgesteld. Hierin zijn alle regels opgenomen die voor u van belang zijn bij uw aankoop, ten aanzien van aanbetaling, levertijd, levering, betaling, vervoer, garantie enzovoort. CBW-erkende winkels bieden meer zekerheid dan andere woonwinkels, want ze hanteren een erkenningsregeling met drie garanties. Bijvoorbeeld op het gebied van veilig aanbetalen. Wanneer een winkel failliet gaat, dan bent u uw geld niet kwijt. Ook bieden CBW-erkende winkels een extra goede productgarantie. Gaat er toch nog iets mis, dan kunt u uw klacht voorleggen aan een onafhankelijke geschillencommissie, met de zekerheid dat er voor een passende oplossing wordt gezorgd. Bekijk hier de algemene voorwaarden.

Bestellen

Het plaatsen van een bestelling is heel eenvoudig. Hieronder leggen we in een stappenplan uit hoe jij je favoriete product bestelt:

  1. Ga naar het product die je wilt bestellen;
  2. Klik op de oranje knop ‘Toevoegen aan winkelmand’. Je wordt automatisch verwezen naar de winkalmand;
  3. Hier kan je de keuze maken om verder te winkelen of om de bestelling te plaatsen;
  4. Klik op de oranje knop ‘Doorgaan naar afrekenen’ om de bestelling te plaatsen;
  5. Vol vervolgens alle gegevens in, zoals: voornaam, achternaam en adresgegevens;
  6. Aan het einde vul je de gewenste betaalwijze in;
  7. Druk vervolgens op de knop ‘Bestelling plaatsen en betalen’. Je wordt dan doorverwijzen naar de betaalwijze;
  8. Na deze handelingen ontvang je van ons een bevestiging van je aankoop. Veel plezier ervan! 

In de winkelwagen heb je de mogelijkheid om een vinkje aan te zetten voor het verzenden naar een ander adres. 

Heb je voor deze optie gekozen? Vul dan de bijbehorende gegevens in. Waaronder: Voor- en achternaam, postcode en huisnummer. Het adres kan je vervolgens vinden door te klikken op ‘vind adres’. 

Het zou kunnen dat jouw adres niet wordt herkend binnen het systeem. Dit is meestal het geval bij nieuwbouwprojecten. In dit geval heb je twee opties:

  1. Laat je pakket bezorgen bij een PostNL punt. Op die manier ben jij zeker van een levering.
  2. Neem contact op met onze klantenservice. We kijken graag wat we voor jou kunnen betekenen. 

Betalen

Het is bij Klaver Modern Wonen mogelijk om te betalen met: 

  • iDEAL (ABN AMRO, ING, Rabobank, ASN Bank, Bunq, Knab, Regiobank, Revolut, SNS Bank, Triodos en Van Lanschot). 
  • Creditcard (Visa, Maestro en American Express).
  • PayPal.
  • AfterPay (achteraf betalen).
  • Bankoverdracht.
  • Belfius Direct Net.
  • KBC / CBC Betaalknop. 
  • Bancontact.
  • SOFORT Banking (Klarna – achteraf betalen).
  • Apple Pay. 

Het is zowel mogelijk om met Klarna als met Afterpay te betalen binnen onze webshop. 

Al onze prijzen zijn inclusief btw. Mocht je zakelijk producten aanschaffen, dan is het van belang dat je de juiste gegevens invult bij betaling. Vul hierbij de bedrijfsgegevens in die op de factuur moeten staan. 

Heb je nog een vraag?

Heb je een vraag die bovenstaand niet beantwoord wordt? Dan helpen wij je graag persoonlijk verder! 

Middels de chatbot kan jij gemakkelijk een vraag stellen. De chatbot vind je aan de rechterkant. 

We beantwoorden je vraag graag via WhatsApp.

Start hier een chat. 

Ontvang binnen 2 werkdagen een reactie op jouw e-mail. 

Stuur een e-mail

Heb je een vraag en wil je graag iemand direct spreken? 

0341 – 55 25 70

Item toegevoegd aan winkelwagen.
0 items -  0,00